22 Ekim 2007 Pazartesi

Yetenekli kuaforumuz...

Bende gecen gun sac kestirmeye gittim malesef...

BEN:

Bende gecen gun universitenin kuaforune gittim. Isin ilginc tarafi kizlarinkinide erkeklerinkinide tek bir teyze kesiyor. Erkekler icin tarife aynen soyle: Degisik bir model isterseniz $20 fakat standart sac kesimi isterseniz $14. Bu arada sunuda belirteyim kadin bana iki gun onceden randevu vermisti. Beni tam 25 dakika bekletti. Neyse sonra teyzeyle tanistik kadinin masallah elinden cok cenesi calisiyor. Bana "cocuk yapip, buyutmemi, ev almami ve doktoradan sonra ise girmemi onerdi". Bu anlattigim size kadinla muhabbetimizin kalitesi hakkinda size bir fikir vermistir herhalde. Ama ne yapacan elimiz mahkum. Fakat sonra sasirtici bir gelisme oldu. Cenesinden cok eli calisan teyzemiz benim sacimi tam 13 dakidada bitiriverdi. Kadin aynayi uzatinca "herhalde cenesiyle sac kesme gibi bir durum olsa benim saci 2-3 dakikada bitecekti" diye kendimce salak bir fantezi kurdum. Fakat aynayi uzatinca bakmamla "Tavuk gotu" gibi bir model gormem bir oldu...

"Sacini yikayayimmi?" dedi. Sac yikama ucreti $6 dan kacmak icin yok randevum var gec kalacam yalanini uydurup, bahsisde vermemek icin beni gec aldigi icin trip yapar izlenimini uyandirip sivistim oradan.

Hiç yorum yok: