25 Ekim 2007 Perşembe

Helloween

Eveeet hafta sonu cadilar bayrami var. Bende Polonyali ogrencileri toplulugu tarafindan bir partiye davet edildim. Ama kucuk bir sorunum var kostum bulmam gerekiyor:))) Aslinda aklimda muthis kostum projeleri var ama malesef arabam olmadigi projemi hayata geciremeyecegim. Mecburen bizim kampuste satilan sacma sapan bir kostum almam gerekiyor.


Polonyali ogrenciler ne alaka diyecek olursaniz benim bunlarla ilginc bir tanismam oldu. Bu elemanlarin 7 Ekim gunu Amerika'daki tum Polonyalilarin yuruyusleri varmis. New York'ta da 5th Avenue trafige kapatilacakti. Neyse sirf New York'a gitmek icin Ilke, Eda ve Fransiz elemanla yuruyuse ismimizi yazdirdik. Cunku gidis-donus Polonya konsoloslugu tarafindan finanse edilecekti. Tabii New York'a indigimizle grubu satmamiz bir oldu. Gerci elemanlar yuruyuse katilmanin zorunlu olmagini soylemislerdi. Bizde buna siginarak butun gun sehri gezip alis-veris yaptik. Aksamleyinde yerde duran bir polonya bayragini kapip otobuse bindik...
Aslinda ne yalan soyliyeyim Ilke, Eda ve Fransiz elemani satip bende yuruse katilacaktim ama hoslandigim hatun bana hic ilgi gostermedi, hatta sallamadi bile. Tipik erkek davranisi gostererek yelkan acip baska kiyilara yol almaya basladik. Sonradan kizin lezbiyen oldugunu hatta baska bir hatunla evli oldugunu ogrendim. Sonucta her zamanki gibi "nasil olsa dunyada 2.5 milyar daha kiz var fakat benim hoslanacagim tipten olup, genc olan ve mumkunse bekar olan 300 milyon kiz vardir" (bu soz beni oldukca rahatlatiyor) diyerek rutin islere geri dondum.


Niye bu kadar kiz icin israr ediyorsun sorusunu yonelten arkadaslara yasadigimiz sehri gormelerini tavsiye ederim. Bir sekilde zaman gecirmenin tek yolu var...

4 yorum:

Denis dedi ki...

Haha.. O partiden bizde de 31 inde bir tomar var ama bu havada anlamsiz bir kıyafetle gezinmek istemediğimden zorunlu olmayan birine gitmeyi düşüyorum. Gene de söyle bakayım sen şu kıyafet önerilerini.

Sırf NY e gitmek için eyleme katılma(ma)nız da iyi olmuş ne diyim. Insan en azından biraz yürür öyle kaçar..

lezbiyeni buldugun icin ayrica kocaman tebrikler.. genelde onlar cirkin olmaz miydi yaw?

Ephemeral dedi ki...

Lezbi icin facebook'taki arkadaslarimdan. Beata'ya bir bak. Tum sorularin cevabi orada :))

Denis dedi ki...

orda 3 yavru var, hangi birine bakayim? malum arkadasi olmadan detayli inceleyemiyorum :)))

ps: tam da kendimi yirim ben onu diye bi cevaba hazirlamisken, olcak is mi :P

Ephemeral dedi ki...

Bunda ayrintili gorebilirsin. Hala unutamiyorum asik mi oldum ne :)))

http://uconn.facebook.com/photo.php?pid=33316750&id=9020156