22 Ekim 2007 Pazartesi

Fotokopi makinesi

Bugun "Computational Complexity" dersin hocasi bize daha basilmamis olan kitabin ucuncu parcasini fotokopi cektirip verecekti. Fakat derslerde uyursam anlasilmasin diye arka taraflara oturdugum icin bana kagitlar gelmedi.

Neyse ders sonunda hocaya bize kitap parcasi kalmadi diye gittim adam beni takip edin diye bolumun fotokopi odasina goturdu. kagitlari koyup hadi bana eyvallah diyip tuydu. Derken birde ne goreyim bizim akilli fotokopi makinemiz fotokopileri hem cekiyor hem uc kisiye verilmek uzere ayiriyor hemde birde ustune zimbaliyor. Ve zimbayida saglam olsun diye kagida 45 derece olacak sekilde zimbaliyor.

Tabii islem bittikten bir sure ben olayi "nasi yani" diye anlamayip bir sure zimbali kagitlara baktim, tabii zimbali kagitlarda bana...

3 yorum:

Denis dedi ki...

zımba biraz fazla geldi bana ya. ama adamlar da haklı minnacık zımbanın neresine kullanma kılavuzu koysunlar, şimdi bu salaklardan biri elini zımbalarsa hesabını kim verecek, nasıl dava açacak ama di mi?

Ephemeral dedi ki...

Valla kopacaksin ama kullanma kilavuzu gordum. Kutuphanedeki biraz buyukcene bir zimbanin uzerine kagit kondurmuslar "push all way down"...

Denis dedi ki...

yuh diyebilir miyim?