29 Ekim 2007 Pazartesi

Cinli bayan soforler...

Farkinda olmadan burada 3 ayi devirmisim bile. Burada cok konusulan baska bir olayi paylasmak istiyorum sizinle. Amerika'da Cinli bayan soforler baya unlu. Bu arada Ali hocanin Turkiye'deki bayan soforlerin kullandigi arabalara "soforsuz" diye tanimladigini alinti yapayim. Ki herhalde Ali hoca buradaki Cinli bayan soforleri gorse ne derdi bilemem. Arkadaslarla muhabbet esnasinda Ali Fuat beni cok koparan bir olay anlatti.

Gecenlerde kirmizi isiktan dolayi arkadasi kavsakta bekliyormus. Arkadan gelip bir araba carpmis. Adamcagiz dumur olmus tabiki "lan isikta bekliyorum kim carpti bana" diye kendinden gecirirken kisa bir sure gercek aciga cikmis. Kendisine carpanin Cinli bir bayan sofor oldugu ortaya cikmis. Megersem hatun frene basmayi unutmus. Sonrada kendisine gelip "sorry" demis...

Yorumu size birakiyorum :)))

Bu olayi Ali Fuat baska bir Cinli bayan soforun kavsaktan donmeye calisirkenki halini izledigimiz sirada anlatmisti. Amerika'daki yollarin ne kadar genis oldugunu duymussunuzdur. Kadin kavsaktan saga donerken kendine ayrilan iki seridi kacirip az daha karsi seritteki bizim arabaya carpacakti. Abi koskoca iki seridi sola donerken sen nasil kacirirsin yaw???

4 yorum:

Denis dedi ki...

Geçen gün giderken arkadaş da yandaki arabaya bakip "arabanın şoforu yok dedi, az gulmedim. Ama ali hocanin bunu dedigine hic sahit olmadimdi.

Olabilir simdi, dalginlik halidir abartmayalim, genelleme yapmayalim. bu cinli ablalarin bir de dublor olup yolun tozunu attiranlari var malum :)

Ayrica arabasini yeni alip hala kullanamayan arkadaslar alinip, sinir yapiyolar benden demesi :p

Ephemeral dedi ki...

Aaaa Zaliha arabami almis. Dur bi hayirli olsun diyeyim :)))

Denis dedi ki...

aha nokta atışı yapmışın valla :)

Smart Learning Hub dedi ki...

bu blogun neden devami gelmedi acaba?